mystorieaboutJB DEL 7

Vi hade suttit tysta hela vägen ända tills jag satte upp mina skidglasögon på huvudet istället för att ha dom nere för det hade slutat att blåsa så mycket, då tittade han på mig och sedan satte han också upp sina.
Det var precis då jag tittade på han för första gången.
Jag blev rätt så stel i kroppen när jag såg vem det var, han värkade också känna igen mig för han blev ganska förvånad.
Men va, vad gjorde han här, va? nu förstod jag verkligen ingenting.

Nej det här kan inte verkligen vara sant,jag drömmer,jag nöp till mig i armen och öppnade upp ögonen det var sant,Justin var här och vi satt i liften vi kollade på varandra länge men sedan avbröt jag tystnaden
- Så vad gör du här?
- Har semester så jag och mamma for hit,men hon orkade inte åka mer så det är därför jag åker själv ,svarade han.
- Hahah okej samma här förutom att jag är med mamma och pappa.
- Så kan jag åka med dig för jag har ju ingen annan att åka med?,sa han och log gulligt mot mig.
- Visst.
Vi åkte ner och sen åkte vi upp med liften igen det var inte lika läskigt när han var med jag kände mig trygg.
- Jag läste på din twitter,var du mycket med en tjej där tjejen i Stockholm?
- Öhm ne jag han inte vara med henne något mycket för hon for hem och när jag försökte prata med henne så sprang hon iväg.
- Okej vad hette hon?, sa jag.
- Sarah, sa han och skrattade.
Det där blev verkligen pinsamt, han menade ju mig hur kunde jag vara så dum.
- Ja så vad tycker du om henne då?, sa jag och log blygt
- Helt underbar.
Sedan gick jag till våran stuga och justin till sin,när jag kom till stugan var inte mamma och pappa där så dom kanske var på after ski.
Tiden gick och klockan var redan åtta på kvällen mamma hade ringt och sagt att jag skulle äta något för dom kommer hem sent ikväll,så jag gick och tog en macka och satt mig i sängen och kollade på tv.
Det vibrerade i min mobil och jag hade fått ett sms.

Hejjj
kom över om du har lust vi kan ju hitta på något kul min mamma berättade att hon hade träffat dina föräldrar dom hade tydligen varit ute och ätit middag tillsammans,så då kan vi ju göra sällskap.
bor i stuga 168

// Justin

Jag skrev tillbaka att jag kommer sedan började jag göra mig i ordning,satt på mig ett linne och kofta och ett par mjukisbyxor,sedan började jag gå till stugan där Justin var.
Jag knakade på dörren och han öppnade
- Hej,sa han och kramade mig .
- Hej, svarade jag.
- Så vad vill du göra?,frågade han.
- Bestäm du för mig så spelar det ingen roll.
- Ska vi åka skoter?
- Låter bra. Svarade jag.
Vi gick och satt på oss ytterkläder och jag fick låna Pattie´s täckbyxor och en dunjacka sedan gick vi ut dom hade en skoter på baksidan så vi gick och startade den först gick det inte med efter ett tag fick vi igång den.
vi började fara upp mot backen jag tog runt hans mage och lutade mig mot han eftersom det blåste så mycket,han kände att jag satt och darrade så han stannade och vi stod stilla en stund med skotern.
- Ska vi börja fara ner?,sa han.
- Aa, jag och rös till.
Han bad mig att sätta mig framför han och jag kände att han tog och kramade om mig.
Jag kollade upp och log och han gjorde det tillbaka,han var så gullig tänkte jag.
När vi kom hem till hans stuga så bestämde vi oss för att se på en film han gick och hämtade en medans jag gick och hämtade chips och godis.
När jag kom tillbaka såg jag vilken film han hade bestämt det var titanic och det är min favorit film.
Jag satt mig i soffan och han kom och satt sig när mig,när det kom till de sorliga i filmen så började tårarna rinna ner för min kind han kollade på mig och sedan och tog och torkade bort dom .
Jag kollade på han länge sedan fortsatte jag och kolla på filmen och då.. känner jag hur han tar min hand.

Förlåt för ett så kort kapitel men fortsätt att kommentera så kommer ett nytt kapitel snabbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0