mystorieaboutJB DEL 3

När vi stod vid gången så såg jag sedan Justins livvakt, han gick där . 
Och nu tittade han på mig och kom mot mig. 
- Var det du jag mötte vid ismaskinen och hissen på hotellet frågade han.
Jag nickade och log.
- Du tittade ganska mycket, så det verkade som att du kände igen mig, sa han och småskrattade.
Rebecka och Yasmin glodde på mig. Haha där fick dom allt veta att det var sant.
Han stod där och tittade på mig rätt länge, granskade mig från topp till tå, sedan sa han,
- Möt mig vid ingången, han log, sedan gick han.


                  
                                                                   Justin på scenen.

Jag började gå men Yasmin stoppade mig.
- Ska jag följa med? sa hon.
- Nej det är lungt, svarade jag
Jag fortsatte att gå och när jag kom fram till ingången så stod Kenny där och väntade.
- Vad gäller det? frågade jag
- Jag tänkte att.. Jo det är så att Justin behöver en ollg ikväll, vill du bli hans ollg?
Jag förstod inte vad han menade med ollg så jag vart tvungen att fråga.
- Vad är ollg?
- One Less Lonely Girl,sa han
Jag kunde inte tro mina öron, va var det sant? skulle jag få bli Justins one less lonely girl ikväll?
Jag nickade och sa sedan JA klart jag vill och kunde inte låta bli att le jätte mycket.
Okej bra här har du V.I.P brickan så att du kommer in backstage sa han och log tillbaka.
- Tack, men vad ska jag säga till mina kompisar som står där borta och väntar? sa jag sedan.
- Säg bara att du ska på toa eller något sånt, men jag måste verkligen gå nu men gå till dörren där borta om 5 minuter och visa V.I.P brickan till tjejen som står där sa han, sedan gick han.
Jag gick tillbaka till Yasmin och Rebecka
- Vad var det han ville ? sa Yasmin så fort jag kom fram till dom.
- Ähh inget vi bara pratade och sånt, svarade jag snabbt.
- Men vad är det du har runt halsen, frågade Rebecka fundersamt.
- Jag fick en sovenier av han, sa jag och småskrattade lite för att skämta till det. Jag måste verkligen gå på toa, kan ni vakta min plats? sa jag sen.
- Visst, svarade dom
Jag gick till dörren exakt som Kenny hade sagt till mig och när jag kom dit så släppte tjejen in mig och när jag kom in dit bak så såg jag han och började springa fram till han men jag hann inte så långt innan jag krockade i någon och vi båda ramlade.
Jag kände någon ta tag i min hand och jag trodde verkligen inte att det var sant men jag hade just sprungit in i Justin Bieber.
- OH SHIT gick det bra, sa han.
- Jo jag är okej, hur gick det med dig då? svarde jag och log.
- Det är bra, sa han och log tillbaka.

Justins perspektiv:

- Så vad heter du?, sa jag.
- Sarah.
- Okej, ja jag tror nog att du redan vet vad jag heter men ändå jag är Justin, är det du som ska vara min ollg ikväll? sa jag och log mot henne.
- Jo, svarde hon med ett stort leende på läpparna.
Kenny hade verkligen valt rätt tjej den här gången hon var så söt och trevlig, tänkte jag för mig själv.
Jag kramade om henne och sen var jag tvungen att gå och byta om för att konserten började snart.
När jag var klar så sprang jag ut på scenen och ropade i mikrofonen:
- SVERIGE ÄR NI REDO!
Hela globen skrek JA.
Jag började att sjunga den första låten som var "Baby" och alla i hela globen sjöng med, precis som alla fansen alltid gör vart jag än är.
Det var första gången jag var här i Sverige och det kändes faktiskt ganska bra, dom svenska fansen var fantastiska, precis som alla mina andra fans också är.
Hit var jag tvungen att fara någon gång till, tänkte jag för mig själv.
Jag sjungde 4 låtar till tills det vart "One Less Lonely Girl"'s tur.

Sarahs perspektiv:
Undra om Rebecka och Yasmin hade tänkt på att jag hade varit borta rätt länge nu, och vad kul det skulle bli att få se deras miner när jag kliver upp på scenen.   
Jag var riktigt nervös när en kille kom och sa till mig att jag skulle in på scenen nu, så jag följde efter han och gud vad min mage pirrade, inte bara magen pirrade, utan hela jag.
När jag kom upp på scenen så tittade jag ut över publiken. Det var ganska läskigt.
Jag följde med killen som kom och hämtade mig till en stol som dom stoppade dit, och dom hjälpte mig att sätta mig på den.
Jag såg Justin stå och sjunga och sedan kom en annan kille in med en blombukett som han gav till Justin som sedan kom mot mig med den.
Han sjöng och gav mig blommorna.
Våra blickar möttes och jag kunde inte låta bli att le jätte mycket, och det var inte bara jag som log, han började också le.
Han sjöng och kom jätte nära mig, och wow vilken känsla, jag kunde inte tro det. 
Det kändes helt underbart.
När han gick en liten bit bort från mig så tittade jag mot platsen där jag hade stått och där såg jag Rebecka och Yasmin. Dom glodde, och dom såg helt chockade ut och haha det var otroligt.
Justin kom mot mig igen och när han hade sjungit klart och avslutat låten så kom han fram till mig och gav mig en kram sedan fick jag följa med den dära killen igen bort från scenen.
När jag kom backstage igen fick jag sitta och prata med dom och dom frågade hur det var och jag kunde nästan inte förklara.
Dom visade mig ett ställe där man kunde stå och se konserten från så jag ställde mig där.
Han var så söt, och han var ännu sötare från nära håll.
Tänk att jag, blev hans one less lonely girl.
Bara för att jag stötte på Kenny vid ismaskinen.
När konserten var slut så kom även Justin backstage och jag fick prata med han.
Och han var bara så gullig.
Efter ett tag så hörde jag några småfnitter och svagt skrik och jag vände mig om, där var Rebecka och Yasmin. Dom fick också en kram av Justin och vi satt och pratade.
Det kändes ganska läskigt, för han tittade på mig, länge, han mötte min blick hela tiden, och han log mot mig, det kändes så speciellt.
Det blev sent och vi vart tvungna att gå och jag fick en till kram av Justin, och han följde med oss ut en bit.
Innan jag hoppade in i taxin som skulle ta oss tillbaka till hotellet så stoppade han mig.
- Vi kanske ses nån dag, sa han till mig och log.
Jag log tillbaka och nickade.
Sedan kramade han mig igen och jag hoppade in i taxin.


Så vad tycker ni om novellen hittils?
Kommentera så skriver vi mer, typ 5 kommentarer sen så fortsätter vi att skriva :)


Fick en kommentar om varför hotellet låg i uppsala, och det ligget inte i uppsala, det ligger i Stockholm. Det vi menade var att Sarah tittade ut genom fönstret och då såg hon att dom var i Uppsala och det låg ganska nära Stockholm så det var inte långt kvar! :) Hoppas du förstår.

Kommentarer
Postat av: bajs tjejen <3

miche bereaaaaaaaaaaaahahahahahahah <3

2011-01-11 @ 18:46:36
Postat av: A

MERA!!

2011-01-11 @ 20:23:44
Postat av: Whatsmyname

Shiit vad bra!

2011-01-11 @ 20:25:03
Postat av: kantima

Jaa fortsätt! :D

2011-01-11 @ 23:11:50
Postat av: Anonym

meeeer :D

2011-01-12 @ 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0