mystorieaboutJB DEL 2

- WOW sa vi alla samtidigt.
Vi packade upp våra saker, paxade sovplattser och fixade till oss lite sen tog vi hissen ner till resturangen för att äta frukost/lunch.
Hela hotellet var rena lyxen, jag hade aldrig sett något så fint hotell innan.
När vi kom in i själva resturangen kunde jag knappt tro mina ögon.
Det var ... fantastiskt, otroligt, det gick inte att beskriva med ord.

                 
                      
                                                   Justin och hans livvakt Kenny, backstage.

Dom hade den godaste maten jag någonsin ätit, så mycket att välja på.
Efter vi suttit nere i resturangen i 40 min och ätit och pratat så gick vi upp till hotellrummet igen.
Vi satt och pratade och planerade vilken tid vi skulle vara utanför globen så vi fick dom bästa platserna.
Självklart hade vi ju platserna längst fram men eftersom det är ett speciellt område man var tvungen att stå inom så kanske det inte var säkert att vi kom längst längst fram då.
Efter ett tag så blev jag sugen på iskallt vatten så jag tog hissen till 3dje våningen där ismaskinen fanns.
När jag stod vid ismaskinen och var på väg och ta is så ser jag någon som liknar någon jag kände igen.
Jag började ta lite is och jag hörde att mannen jag kände igen stod och snackade med någon annan... på engelska.
Efter jag tagit klart min is så valde jag att ta hissen som låg närmre dom bara för att se lite närmre vem det var och när jag stod där vid hissen och precis tröck på knappen så slutade dom prata och mannen jag kände igen kom mot mig, han ställde sig bakom mig och när hissen kom så klev han också in.
Jag tittade på hans ansikte.
Det var ju… KENNY  Justins livvakt! VA! Vad gjorde han här?
Jag tröck på 5ans våning och han tröck på 7an.
När hissen väl var framme så skyndade jag mig till hotellrummet och på vägen råkade jag tappa ut lite is men jag kunde inte annat än att ha panik just då.
När jag kom in i hotellrummet så skrek jag.
- VET NI VEM JAG SÅG?
- va? Nej va? Sa dom.
- KENNY! Justin’s livvakt!
- HAHAHAHAH, dom började skratta, väldigt mycket, sedan sa dom; Haha du tror, vad skulle han göra här? Hahah är du helt knäpp, du måste ju sett i syne.
- Nej jag svär, de var han!
Dom skrattade bara lite och dom verkade inte alls tro mig.
Men visst, dom fick väl tro vad dom ville, jag visste att jag hade sett han, jag var säker på att det var han!
- Ajja, fick du med dig nå is? sa Yasmin.
Jag visade den lilla isen jag hade kvar och förklarade sedan att jag råkade tappa ut hälften medans jag sprang.
Vi satte på TV'n och kollade resten av kvällen på den.
Klockan gick och gick och det blev sent, eller sent och sent klockan var åtta och vi gick och gjorde oss iordning för sängdags.
Jag ställde alarmet på 7 så vi han göra oss i ordning och äta frukost innan vi begav oss till Globen för imorgon gällde det, imorgon var det dags för Bieber konserten!

Jag vaknade av alarmet när det ringde, och väckte sedan dom andra.
Vi sminkade oss, fixade håret, valde kläder i en evighet och sedan pallade vi oss ner till resturangen än en gång för att äta där.
Frukosten var så god, jag åt ägg, bulla, fil och flingor och en macka med nutella på.
När vi ätit klart så gick vi ut från hotellet mot globen.
Jag checkade fickan och kollade så jag hade med mig biljetten och lite mer pengar innan vi gick ut, och det hade jag.
Det var riktigt soligt ute, och varmt, skönt med riktigt sommar väder.
Sånt här bra väder är det då aldrig där vi bor tänkte jag.
När vi kom till globen så var det redan några människor där som stod i kö så vi ställde oss bakom dom och med tiden så kom det mer och mer och mer och mer folk.
Klockan 5 släppte dom in alla och vi tog bra platser nästan längst fram breved en gång.
Jag antog att Justin skulle gå där, eller det var ju bara en chansning men.
Konserten skulle inte börja fören klockan 8 så det var länge kvar.
När vi stod vid gången så såg jag sedan Justins livvakt, han gick där .
Och nu tittade han på mig och kom mot mig.
- Var det du jag mötte vid ismaskinen och hissen på hotellet frågade han.
Jag nickade och log.
- Du tittade ganska mycket, så det verkade som att du kände igen mig, sa han och småskrattade.
Rebecka och Yasmin glodde på mig. Haha där fick dom allt veta att det var sant.
Han stod där och tittade på mig rätt länge, granskade mig från topp till tå, sedan sa han,
- Möt mig vid ingången, han log, sedan gick han.


Denna gång blev det ganska långt.
Kommentera om ni vill höra mer av den! :)

Och tjejerna är vid 14-15 årsåldern :)

Kommentarer
Postat av: m

jätte bra!

men hur gamla är tjejerna?:D

2011-01-11 @ 15:27:58
Postat av: A

SKRIV MER!! Vill veta!

2011-01-11 @ 16:33:58
Postat av: BIEBER NOVELLER :)

Bra! Men fattar fortfarande inte vrf deras hotell ligger i Uppsala? XD CHECKA IN MINA NOVELLER. :)

2011-01-11 @ 18:25:01
URL: http://biebernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0