mystorieaboutJB DEL 8

När vi kom hem till hans stuga så bestämde vi oss för att se på en film han gick och hämtade en medans jag gick och hämtade chips och godis.
När jag kom tillbaka såg jag vilken film han hade bestämt det var titanic och det är min favorit film.
Jag satt mig i soffan och han kom och satt sig när mig,när det kom till de sorliga i filmen så började tårarna rinna ner för min kind han kollade på mig och sedan och tog och torkade bort dom .
Jag kollade på han länge sedan fortsatte jag och kolla på filmen och då känner jag hur han tar min hand.

            
               

Jag kände hur hela min kropp blev varm och jag satt och log länge.
Det här var bara början och det kommer säkert bli ännu bättre eftersom vi skulle vara här i en hel vecka.
Jag hör hur dörren öppnas och ser Pattie komma in, jag och Justin kollade på varandra och sedan släppte han min hand fort.
- Hej, sa Pattie
- Hej, svarde Justin
Hon kom fram till mig och hälsade på mig.
Jag bestämde mig att gå hem för klockan var redan halv tolv på kvällen, så jag började sätta på mig skorna och jackan.
- Jag följer med dig en bit, sa Justin och började ta på sig sina ytterkläder.
Vi gick hand i hand nästan hela vägen och pratade om en massa saker, och vi bestämde att vi skulle träffas imorgon.
När vi kom fram till dörren till min stuga så kramade han om mig och vi sa hejdå.
Han började gå iväg och jag gick in i stugan.
Mamma och pappa hade ännu inte kommit hem men dom kommer väl hem i natt tänkte jag, sedan gick jag och la mig i sängen och tänkte på hela kvällen, det hade varit helt underbart.
Nästa dag vaknade jag av att solen sken i mina ögon,  jag gick upp ur sängen till köket och där satt mamma och pappa vid köksbordet.
- Så vars var du igår då? Sa mamma och flinade.
- Hos en kompis. Svarade jag fort.
- Och kan den "kompisens" namn kankse vara Justin Bieber? Frågade mamma och flinade igen.
- Kanske det, sa jag och skrattade till.
- Så var det roligt? sa hon.
- Jo, det var väl kul, kan vi prata om något annat nu? Sa jag till mamma innan hon skulle börja gå in på några detaljer.
Mamma skrattade till. 
Jag tog fram lite frukost ur kylskåpet och började äta.
Jag såg att det låg en tidning på bordet så jag tog den och började läsa. Jag läste på framsidan av tidningen och gapade sedan stort och bläddrade sedan till sidan där den artikeln var och läste igenom det, sedan slängde jag ifrån mig tidningen och sprang in till mitt rum för att hämta mobilen.
Jag skickade ett sms till Justin och skrev:
Hej Justin,
Läst tidningen än? du borde nog ta och läsa :/

Justins perspektiv:
Jag hörde hur det plingade till i min mobil så jag tog upp den ur fickan och såg att jag hade fått ett sms från Sarah.
Jag läste smset och försod ingenting, vad kunde hon mena med det?
- MAMMA! stod det något speciellt i tidningen idag? Ropade jag.
- Nä inte förutom bilden på dig och Sarah. Svarade hon.
- VA ÄR DET? skrek jag tillbaka.
Hon kom med tidningen till mig och jag läste igenom hela artikeln flera gånger.
Åh nej! tänkte jag.
Det här kommer aldrig sluta, jag kommer få en massa frågor som, dejtar ni? hur länge har ni varit tillsammans? hur länge har ni känt varandra? hur länge har ni hållt det här hemligt?
Men det var inte det värsta! Det värsta var att alla mina fans säkert skulle skicka en massa hot mejl till Sarah.
Nej nej nej det här fick bara inte hända.

Sarahs perspektiv:
Jag gick ut och tog på mig skidorna och började åka mot Justin´s stuga och kolla om han skulle med och åka lite i backen.
Jag kackade på dörren till hans stuga och väntade.
Hans mamma kom och öppnade dörren.
- Hej, är Justin hemma? sa jag.
- Jo vänta bara. sa hon.
Jag stod och väntade i ungefär en minut sedan kom han.
- Ska du med och åka lite i backen? frågade jag honom.
- Visst, ska bara byta om, vänta en stund. sa han.
Det tog ungefär 10 minuter tills han var klar sedan tog vi skotern till liften. Det var inte alls mycket folk idag, inte lika mycket som det var igår, men det kunde ju bero på att det var ganska kallt ute och det snöade.
Vi ställde oss i den korta liftkön och väntade på att det skulle bli vår tur.
Vi sa inte mycket till varandra före vi satte oss i liften och jag sa;
- Så.. Du läste artikeln va?
- Jo, det gjorde jag. Sa han och tittade ner mot marken.
Det blev tyst ett tag igen tills jag sa;
- Jag tror inte det är så bra va? jag mena, du kommer ju få en massa frågor och de.
- Jo, men det är inte det jag oroar mig för mest. Svarade han och lyfte blicken till mig.
- Så, vad är det du bekymmrar dig över då? frågade jag lite fundersamt.
- Jo det är att, om mina fans.. inte gillar dig.. alltså.. ja du vet.. sa han.
- Då ? Sa jag och fattade ingenting.
- Det är bara det att, varje gång jag dejtat någon och det kommit ut över internett, tidningar och sånt, så har mina fans skickat en massa hot mejl till dom jag dejtat. Och jag vill verkligen inte att det ska hända dig.
Jag tänkte ett tag över det han sa och fastnade sedan på det där med dejtat. Menade han att?
Jag kom på att jag borde säga någonting så jag svarade;
- Justin.. Det gör nog inget, bara dom inte har tänkt att döda mig på riktigt, sa jag och skrattade till för att skämta till det lite grann.
- Haha, nja det tror jag inte riktigt att dom gör.
Jag stälde mig sakta upp när vi var påväg att kliva av liften, då kände jag att jag satt fast med jackan i liften.
Jag försökte snabbt att ta bort det som satt fast men hann inte så långt innan jag helt plötsligt halkade till och ramlade och satt fortfarande fast i liften.
Jag släpades en liten bit med liften innan den stannade.
Och precis när liften hade stannat till så vajade sittliften till och träffade mig rakt i huvudet.
Allting blev svart, och det sista jag hörde var Justins röst säga;
- SARAH!

Hur gick det med Sarah?
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Clara

meeeeeeer ! :D

2011-01-16 @ 21:48:47
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: Anonym

sanna?

2011-01-16 @ 22:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0